Mats Ellingsen´s

sporadiska tankar från roten

Hoppa till: Content | Sidebar | Footer

Välkommen till mina tankar från roten!

2011-01-20 @ 02:04:03





Satt och läste lite i dagens tidningar och insåg att här behövs ett forum för att få avregera sig på alla dumheter som sker!

Sambon har nämligen tröttnat på att höra mina föreläsningar framför TV:n eller vid frukostbordet (över dagens tidning). Jag märker det på det lite släpande "jaauummmm....." som man får till svar, och eftersom jag är en känslig och uppmärksam kille (har kontakt med den feminina sidan om man så säger), bestämde jag mig för alternativet att prata till ännu fler döva öron - blogga - och låta sambon vara ifred.

Sagt och gjort - en bloggsida fixades snabbt till. Men, när jag nu sitter här och tittar på min blanka sida inser jag att hela pysslet med att formatera bloggen tagit all min tankekraft och energi (och klockan har dessutom blivit mitt i natten).

Jag har fullständigt glömt vad jag skulle ondgöra mig över! Nja, inte vad jag skulle ondgöra mig om, men vad jag egentligen ville säga...

Så, vi får se när nästa sak dyker upp i roten... Då kan jag ägna mig åt att skriva ned det istället för CSS-kod.

Kom gärna in till mig lite senare så ska ni få höra..... Jag säger bara tre ord: Pas sa er!!


PS. "Tankar från roten" är titeln på en underbar bok av framlidne Tage Danielsson. Läs den, om du inte redan gjort det (du kan ju läsa om den)!


Kommentarer

Postat av: Lars G Linder

Hej!

Välkommen till bloggosfären! Ser fram emot dina tankar i bloggsverige! De behövs! Man får skriva så ofta eller så sällan man vill, det är det bästa med en blogg. För egen del skriver jag sällan... Men det går lite upp och ner.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback